zaterdag 28 februari 2009

ze moetuh me wel hebbuh

Ha, daar ben ik weer, back on line! Nou ja...
Maar een eind aan de sores is nog niet gekomen...
Alle duveltjes lijken het op mij voorzien te hebben. Inderdaad is nu de nieuwste of laatste versie van Linux ge installeerd en er zijn allerlei kleine veranderinkjes in lay out te zien die me onzeker maken. En de startpagina is van dat verschrikkelijk drukke Yahoo in plaats van mijn ouwe trouwe Google. In ieder geval ben ik de Schwung (hahaha) die ik voorheen had op het toetsenbord voorlopig ff kwijt. Bijkomend voordeel is dat de karaktertekens nu onder de juiste toets zitten. Kwestie van wennen.
Ook kan ik nu, als ik dat zou willen, normaal webcammen, voorheen was er een aparte software gedownload waarmee dat niet kon.
Dat wil zeggen, wanneer IM Messenger het (weer) doet. Want het weigert bij mij. Net zo als de mailbox: er komt niks in en er komt niks uit. Alleen de bliepjes werken. Ik heb ''mijn mannetje" met vuurrode kaken al op de hoogte gesteld van de nieuwe problematiek. Want het heeeeft gewerkt, MSN, zelluf gezien en gehoord.

Die rode koontjes plagen me het meest: door de medicatie heeft zich een jaar geleden een allergie ontwikkeld waardoor ik alleen hypo-allergene dagcreme kan verdragen. En dat potje raakte leeg. Zuunig als we zijn wou ik eerst een ander restje creme opmaken terwijl ik een goedkopere oplossing zou zoeken. :-(
En zit ik nu met de gebakken stoofpeertjes.
Gelukkig kan ik nog bloggen.
Bij deze! :-D

ps Mikelodeon, hartelijk dank voor jouw hulp en voor de poezenfoto.
Wat vinden jullie van mijn poezepopje?

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Met die poes is niets mis... En Linux, praat me er niet van. Als alles wordt herkend is het een mooi systeem, maar als je zelf overal de drivers vandaan moet halen is het een ramp...

Anoniem zei

@ Me!, wil je uitleggen wat je bedoelt in meisjestaal? Dat kun jij best. Bedoel je met drivers bepaalde katalysatorachtige programma's?

Anoniem zei

Leuke poes hoor, en over al het andere......daar heb ik ook geen kaas van gegeten.
Is echt allemaal abacadabra of wel potjes latijn.
Mijn toppie moet het gewoon doen, anders snap ik er ook geen jotum van.
Fijne zondag meis, hoop dat er snel hulptroepen komen.

Martha zei

Ha Soof, met drivers worden volgens mij besturingssystemen bedoelt maar het fijne weet ik daar niet van en dat wilde ik eigenlijk ook maar zo houden. Fijn dat je weer on line bent. Bij instellingen zou je makkelijk je startpagina moeten kunnen wijzigen. Maar goed zo werkt het onder windows, wellicht heeft LINUX het ergens anders onder verstopt. Succes in elk geval en ik vind hett echt fijn dat u er weer is :-)

Anoniem zei

Ook hier weer activity. 'k zal je zo nu en dan bezoeken.

Anoniem zei

welkom back Soofy, ook al werkt nog niet alles naar je zin, je bent er weer.

Anoniem zei

Linux zegt me niets...
Ik heb van de dokter Vaseline cetomacrogol créme om mijn (gevoelige) velletje mee in te smeren. Wordt door het ziekenfonds vergoed!

hamdam zei


Je kattenpop
Het is heel vreemd en mooi

بلیط چارتر هواپیما