dinsdag 3 maart 2009

er kan nog meer bij opopop

Het is toch van de gekke, als ik al geen grijs haar had gehad, dan werd ik het nu! Of kaal natuurlijk als ik ze uit frustratie niet allemaal al uit mijn hoofd getrokken had.
Want!
Eindelijk kwam mijn pc-man gisteravond en loste het blijkbaar moeilijke probleem op. (ik kon mail zenden noch ontvangen). Wijs geworden van de vorige keer, checkte ik dit keer wel alle handelingen die ik op de laptop gewoon was te doen en gelukkig, alles functioneerde. Ik stuurde alleen geen mailtje aan iemand.
Dat had ik wel moeten doen, want dat is wat ie nog weigert te doen, ontdek ik nu. Mail versturen! GGRRRRRROMMMMeldeGRROMGRROM
Als iets niet goed werkt op de PC beinvloedt het ook al mijn andere doen erop, bloggen bv. Dan wordt een boek heeel interessant... Is dat herkenbaar?

Gelukkig is mijn huidprobleem zich wel aan het oplossen en wel door het weer aanschaffen van een decadent duur potje dagcreme: ik word wel weer knap. Wie mooi wil zijn, moet lijden pijn, al is het dan alleen in de portemonnee.
Maar ik heb geen reden tot treurnis, integendeel. Ik word mooier en mooier al zeg ik het zelf [ ;-p ]: ik heb 50 kg lichaamsgewicht gehaald, vrolijk op naar de 60! En aan de Bessie Turf-jaren daarna, daar denk ik nu liever nog niet aan, dat is van later zorg.

18 opmerkingen:

Terrebel zei

Dus niet alleen met Windows is het kommer ende kwel. Grappig: blijkbaar las ik een beetje te snel want in eerste instantie las ik dat je huid aan het oplossen was...("Dat kan niet goed zijn", dacht ik nog.)

Anoniem zei

Tja, een boek schrijven is een goed alternatief, als het mailen niet mee wil werken. Wanneer komt het uit? :o)

Anoniem zei

@ Terrebel: hahaha Heb je te hard je best gedaan op die cursus snellezen?

@ Filosofietje, je brengt me op een idee! Maar ik doe niet aan royalties hoor

Martha zei

fantastisch Soofy, dat is nog eens goed nieuws :-)
Kunnen we sammen als blozende besjes bloggen, haha
Voor wat je internetsores betreft, dat is net zo vervelend als het hebben van een auto die niet starten wil. Hopeloos dus, ik hoop dat het gauw is opgelost, sterkte X M

John zei

Dat is heel mooi! Het is vaak ook een simpel iets wat verkeerd staat, of juist nergens staat.. :-)

Anoniem zei

Dan wordt het tijd voor een foto Soofy.

Anoniem zei

@ Redstar, ik snap je niet precies? Please, verklaar je nader

Anoniem zei

@ Plaat: hahaha, ik moet werkelijk lachen. Ik heb wel een mooie foto van mij van een jaar of 10 geleden. Mikelodeon heeft m. OK, ik ben bereid, jij schalk. Ik zal haar vragen of er mogelijkheden zijn (zodra ik haar kan bereiken). Groetjes aan Maria

Anoniem zei

He, meis, vervelend dat nog niet alles goed werkt, zoals zou moeten, hou vol he!!
En proficiat met de berichten die wel goed zijn!!!

Sjoerd zei

Als je alles wat je wil mailen hier op schrijft kan een ieder het zijne er uit puzzelen.

Anoniem zei

Heel irritant, pc problemen! Ik word al onrustig als ie niet snel genoeg naar een site gaat...
Goed idee, van Me, om gewoon te mailen op je blog :-)

Anoniem zei

@ Marjolijn, het voelt soms echt als een feestje: alle rimpeltjes met vet gevuld. Toch hou ik van ze, ze zijn mij...

@ Me!, zulks bedacht ik me ook. ;-D maar of je dat aan zou kunnen... Leuk geprobeerd ;-D

@ Geertje, je zult het moeten doen met mijn persoonlijkheid via persoonlijke reacties grinnik. Kende je Me! al?

Anoniem zei

@ Marjolijn, het voelt soms echt als een feestje: alle rimpeltjes met vet gevuld. Toch hou ik van ze, ze zijn mij...

@ Me!, zulks bedacht ik me ook. ;-D maar of je dat aan zou kunnen... Leuk geprobeerd ;-D

@ Geertje, je zult het moeten doen met mijn persoonlijkheid via persoonlijke reacties grinnik. Kende je Me! al?

Anoniem zei

Ja, dan maar reacties geven tot je kunt mailen. :-)
Was je zo afgevallen dan Soofy, of mis ik iets?!

Anoniem zei

@ Truus, ik ben zeer ernstig ziek geweest, ben het nog eigenlijk. Het enige dat vooruitgaat is mijn gewicht. Je kunt er meer over lezen bij Mikelodeon, onder "roots".

Anoniem zei

@ Truus, eh, februari 2008, anders ben je volgend jaar nog bezig :-)

Anoniem zei

Nu begrijp ik het Soofy, heftig!
Je bent een sterk mens dat je er nog bent! Ook al heb je hulp, je moet het toch zelf doen.

gem1musi zei

دانلود آهنگ سالگرد ازدواج

دانلود آهنگ های شاد تالار عروسی

آهنگ های رضا کرد
آهنگ های میلاد قربانی

آهنگ تولدت مبارک عشقم

دانلود نوحه

آهنگ های پرطرفدار جدید

آهنگ های اوزیر مهدی زاده
آهنگ های رضا مریدی
هات بت