donderdag 4 juni 2009

ik ben er weer ff

Er gebeurt hier veel, hoewel ik niks uit mijn vingers krijg.
Deze gekke steenbok heeft alle innames eens geteld, aangezien ik nu alles op alles zet voor mijn mogelijke genezing: plusminus 100 innames van pillen, dranken, pufjes, snuifjes, shakes, onder-de-tong-oplossers en -niet onbelangrijk: zetpillen. Per dag. Alle allopatische troep heb ik aan de kant gezet of bouw ik af. Artsen hebben zich 5 jaar op mij kunnen botvieren, waarin ik van 100% valide binnen 3 jaar in 100% invalide veranderde en nou is het genoeg geweest! Ze hebben ruimschoots de kans gehad dacht ik zo. Als ik maar niet al te laat ben...
Ik ben er maar druk mee.
Volgende week heb ik een afspraak met een hypnotherapeut: ik wil weten waar mijn afkeer van eten vandaan komt en ik wil onverwerkte conflicten opsporen.
Daarna volgt een consult bij een anti-verslavingsburo (Tactus) dat me begeleidt met de laatste 35mg morfine per dag. Ik zat op 80. Dat laatste stukje schijnt heel moeilijk te zijn, zeggen ze, maar wat ik in de eerste 10 dagen van de afkick heb meegemaakt vanwege het "goed doordachte en ervaringsrijke, maar vooral ""zachte"" "afkickadvies van mijn "beroemde" huisarts, ben ik niet meer zo gauw bang te krijgen.

Bij stukjes en beetjes lees ik het boek over Miracle Mineral Supplement (MMS) en ik word steeds enthousiaster.
Wat me aanvankelijk zo aantrok in de GNM zwakt wat af, omdat ik de antwoorden niet vind op de vele vragen die ik heb.

Verder staan er 3 foto's van mijn vijvertje op de fotocamera-kaart i.p.v. de 10 die ik maakte en zogauw ik iemand in zijn lurven kan grijpen om me te helpen deze hier te plaatsen (voor de broodnodige verandering :-)) ), worden ze geplaatst. Ik hoop nog op een zonnetje op een goede tijd voor mij, opdat ik meer van de tuin kan laten zien. Maar misschien kunnen jullie me ook wel verder helpen???

Ondertussen lurk ik niet, maar haal steeds van iemand veel leesmateriaal in. En loop steeds verder uit. Het zij me vergeven...
Vroeger of later zie je me wel reageren ;-P

9 opmerkingen:

marjolijn zei

Lieve meis,
Wat kan het toch moeilijk en zwaar zijn, om een weg terug te vinden, naar een leven met veel minder medicijnen.
Maar ik vind je moedig en heb veel respect voor wat je doet.
Alle goeds en veel liefs.
Marjolijn.

hanscke zei

Mooi dat je je aanwezigheid op dit medium weer even toont. Strong doorgaan, je komt er wel. Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

Alice zei

Het klinkt allemaal heel heftig. Ik hoop ook met je mee dat het je weer de gezondheid terugbrengt die je kwijt was en ook dta je het laatste stukje morfine kunt nemen.

Sjoerd zei

De moraal is er in ieder geval. Niet bij de pakken neer gaan zitten maar aktief bezig zijn. Prima.

geertje zei

Lijkt me een pittige strijd, die je voert. Maar laat je nooit afremmen door mensen die zeggen dat iets heel moeilijk is. Ik hou mezelf altijd voor: iets is onmogelijk totdat iemand het doet.

Martha zei

lieve zus, wat een krachtige klare taal, doet me erg goed te lezen dat je je mind kan setten en focussen op de kern. vanuit Penang een warme (ietwat plakkerige) maar bovenal liefdevolle omhelzing :-)

Min zei

Ach ik ben de laatste tijd druk met vogeltjes in de weer, is een beetje uit de hand gelopen.
Maar tja medicijnen afbouwen gaat niet in je kouwe kleren zitten, heel veel succes

Min

Filo zei

Het moge duidelijk zijn dat jij een regelrechte pittbul bent :-) Ga je ergens voor dan laat je niet meer los. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. (ik in de eerste plaats bijvoorbeeld)
Ik ben heel erg benieuwd naar de hypnotherapie, ik hoop dat we er eens over mogen lezen.
van 80mg naar 35mg morfine? Allemachtig! Petje af!

plato zei

Je hebt er een dagtaak aan zo te lezen. Knap dat je de strijd voluit en open aan gaat. Die foto's zou een leuk idee zijn. Heeft blogger geen helpdesk waar je even terecht kan?