maandag 25 mei 2009

"waar blijft gij" was de vraag

Inderdaad, het is alweer een week geleden dat ik schreef... laat staan reageerde op jullie positieve en warme reacties.
Wat gebeurt er allemaal?
Soms studie over GNM, maar met name veel het downgeloade 1e boekdeel van MMS. Tussendoor genieten van mijn zich kleurende tuin (ik ga een camera laten kopen) en verder de dagelijkse rompslomp die eenieder heeft.
18 Mei kwam de huisarts op verzoek en hebben we de verdere medicatie besproken.
20 mei was er een voorspeelavond van de muziekschool voor mijn drummende kleinkind. Roert ie zich niet met zijn bekkie, dan doet ie 't wel met de trommelstokkies. Maaaarrrrrr, ik was er, en voor het eerst sinds een jaar of vijf, zes of zo 's avonds buiten de deur geweest. Ik moest het achteraf wel bezuren, dus kon je me niet vinden achter de laptop.
22 mei was mijn homeopaat hier en schreef Schusslerzouten voor. (korrels denk ik) om onder de tong te doen voor directe opname in het bloed. Want of het hun bestemming bereikt via mijn kapotte darmen is maar de vraag. Deze 'zouten' zijn bestanddelen voor de botten (osteoporose) en de longen. Verder weet ik hier niks van af. Ik onderga vol vertrouwen.
Verder schrijft hij me homeopathische middelen voor ( die worden tegenwoordig 'gesnoven' na het schudden) en ik moet ff aan Plato denken die daar een vraag over had en een uitgebreid antwoord kreeg..., dus ook hier gaat het direct de bloedbaan in.
Ook heb ik pro-biotica nodig, wat ik zal nemen maar waar ik ook niets van afweet. Dat gaat wel via maag en darmstelsel.
Vandaag, maandag, heb ik contact gelegd met een gezondheidszorgpsycholoog die me gaat helpen met het laatste en moeilijkste deel van het afkicken van de morf. En wederom weet ik niet hoe zoiets verloopt. Eerst maar eens een intake-gesprek, dan zal ik wel wijzer worden. Die afspraak maak ik morgen.

Die MMS-"therapie" gaat me steeds meer aanstaan. In feite, ik val ervoor en ga het bijna zeker weten doen! Mijn homeopaat vindt mij te zwak hiervoor, maar als ik lees hoe terminale AIDS patienten na korte tijd weer functioneren.... en zo zwak ben ik niet, en ik heb ook geen AIDS, hoewel 't ernstig is :-)) maar je weet, ik ben eigenzinnig. Je mag het gerust anders noemen hoor! ;-/
Het lijken werkelijk miracles, maar dat zijn ze niet, het wordt tot in den treuren scheikundig uitgelegd en het praktisch dagelijkse verloop van zijn vele ups en downs gedurende jaaaren (ups voor het geneesmiddel, pardon, supplement, en downs door de interactie met mensen, oplichters en de farmaceutische industrie) wordt door mij allemaal geduldig gelezen (met de dictionary erbij).
Maar eerst moet ik het boek uitlezen.
En ik moet mezelf vooral ernstig waarschuwen niet alles tegelijkertijd te doen, want anders weet ik niet wat WAT doet. Het zal tijd kosten. En dat heb ik wel.

Maar mensen, wat voel ik me positief, en blij en heb nog vertrouwen ook.
Mijn beide zussen, van hoog niveau binnen Herba-Life hebben ook nog eens een voedingsadvies uitgedokterd. Ik voel me rijk.

Wordt vervolgd. ;-D

13 opmerkingen:

Sjoerd zei

Als je je maar gelukkig voelt met wat je doet en eet, ben je al halverwege.

mieke zei

Ik heb echt respect voor je.
Je bent al net zo aan het "klungelen" als ik.
Heel veel sterkte hoor.

Terrebel zei

Wat een bijter ben jij! En wat fijn, die steun van zussen en zo. Dat gaat helemaal goedkomen. Het gevaar bestaat natuurlijk dat je de lat te hoog legt voor jezelf maar aan de andere kant: Hoe hoger je mikt, deste verder je komt.

Veel succes met het beklimmen van die ladder! One step at a time...
:-)

John zei

Dat afkick proces kan een tijd in beslag nemen. Maar de volhouder wint, en alles wat je wilt bereiken zal je ook lukken, en zul je ook bereiken.

Begin rustig aan, en ga elke keer een stapje verder. als je te hard gaat, en je valt terug, is de klim namelijk zwaarder als daarvoor. Ik spreek uit ervaring (wel is waar op een ander gbied, maar het is feitelijk het zelfde)

Groetjes

Alice zei

Het klinkt allemaal heel positief, maar dat afkicken zal best moeilijk zijn, dus daar wens ik je veel sterkte bij.

marjolijn zei

Je bent een kanjer..!!
Goede moed hé!!

Min zei

Blog als je wilt (al een half jaar las ik net!) en ik blijf gewoon op onregelmatige basis langskomen :-)

geertje zei

Je komt moedig en sterk over Soofy! Ik wens je vooral veel doorzettingsvermogen!

Martha zei

Ha dappere zus, ik hoop dat er zaterdag tijd is dat Anke en ik even rustig met je kunnen praten. Die probiotica zit ook in de shake, daar kan Anke je het technische verhaal met de villi wel over vertellen. Ik kijk naar onze ontmoeting uit en wens ons een stralende dag toe :-)
Dikke zoen!

Filo zei

Jouw positieve instelling knalt gewoon van dit blog af, het werkt gewoon aanstekelijk. Super!

plato zei

Ik kan me vinden in de andere reacties. Ze zijn liefdevol en stimulerend. Ik sluit me er graag bij aan. Het zal dan langzaam gaan, als ik dat zo lees, maar dan moeten we maar vertrouwen op de oude oosterse wijsheid dat het pad belangrijker is dan het doel. Het brengt je langs vele aspecten en maakt je rijker en rijker.

Veel sterkte... ik blijf je volgen..met plezier en betrokkenheid.

beuzeblaadje zei

Zo, jij hebt een heftige periode achter je rug lees ik. En je "bent" er nog niet maar volgens mij wel met veel goede moed op de goede weg bezig! Volhouden Soofy en heel veel succes!!

Groetjesss,
beuzeblaadje

Soofy zei

@ Allen, dank je wel voor jullie warme betrokkenheid en steun. Momenteel is het energie vermogen 0,1, wat er tussen mijn oren zit mag wel een voldoende hebben vrees ik, en veel goede uurtjes zijn er niet. Ondertussen heeft zich weer een foute broeder aangemeld, dus vervelen doe ik me niet. Maar daarover later meer!

En ik weet waar ik het voor doe... :-D