dinsdag 19 mei 2009

jubel-ileum en ander feest!

Morgen is het precies een half jaar geleden dat mijn eerste blog ontstond. Iets eerder al had ik een schrijfsel geprutseld, maar dat was mijn tekst van verrassing op het reactieveld, en telt dus niet mee.
Dat waren roerige tijden; de ambtenarij, Martha, had het heel druk met mij - maar ze heeft ervan genoten ;-)))

Roerige tijden waren het nu ook weer. Zo roerig, dat schrijven of lezen niet meer ging. Ik was al 2 dagen bezig om de derde , voorlaatste dosis morf te laten staan. En dat ging niet. Ik vroeg de huisarts te komen en gezamenlijk hebben we een hapklare brok voor mij gecreeerd: 4xdgs een halve portie morf met daarbij een anti-pijn zetpil en een goed werkende kalmeringspil. Daarnaast ook nog funny capsules tegen uitstralingspijn. Nu kan ik oa weer gewoon lopen. Ik ben dus weer terug op de helft van de afkick :-P Hehe... rust in de tent. Deze "vakantieperiode" mag net zo lang duren als ik maar wil.
En ik ga er een paar dagen van genieten! YES!
Vandaag en morgen ga ik veel blogs lezen, en verder studeren op GNM. Voor geinteresseerden: http://www.gnm-nl.be. Hierbij hoort de volgende gebruiksaanwijzing: klik op de ontdekking van dr R.G. Hamer; klik op "downloads" in het hoofdmenu; klik op "presentatie van de GNM"; Klik op "download". Tip: sla de inleiding over en begin bij "lezing". Het leest niet gemakkelijk, maar haal de medische termen eruit en er blijft genoeg over om te begrijpen.
Donderdag wil ik hanging-baskets plantjes halen en vrijdag komt mijn homoeopaath hier, ws met MMS. Deze site leest gemakkelijk: www.miraclemineral.org Sorry dat het geen echte linken zijn, maar het lukt gewoon ff niet :-(
Zelfs wil ik morgenavond naar de muziekschool mijn kleinzoon horen drummen op "poison" van Alice Cooper. Ik ben zeker 5 jaar de deur niet uit geweest 's avonds .

Natuurlijk brandt hier nog steeds een kaarsje voor de 3 mensen rond Sylvia M. die zich moeten verantwoorden voor een rechter middels een taalveld dat die rechter niet verstaat.

En dan heb ik nog mijn tuin die elke dag opnieuw iets meer van zijn schoonheid laat zien. Ik ga een camera lenen en fotograferen en krijg dat ongetwijfeld met wat hulp (he, Martha?) hier gepubliceerd. ;-D

Het was me het blogje wel!! Mogen de komende dagen me wel bekomen :-)

10 opmerkingen:

Alice zei

Juich Juich, ik juich even mee met je om zoveel goed nieuws. Ik hoop dat je goed pijnvrij blijft.

marjolijn zei

Proficiat meis, met je jubel-ileum en zeker met het andere feest.
Ben heel blij dat jij je langzaamaan weer beter gaat voelen.
En weer de controle over je zelf terug gaat krijgen.
Ook weer zin krijgt (hebt) om vanalles te willen en gaan doen.
Succes he, en hou dat goede gevoel vast.
Lieve groet Marjolijn.

Sjoerd zei

Afkicken in ene zal wel zwaar tegenvallen. Het doet me genoegen dat je weer een beetje beter voelt.

John zei

Gefeliciteerd Soof. En ik merk net dat jouw rss niet in mijn lijst stond. Alles vanwege de aanschaf van een nieuwe pc, en een opude back-up. Je hebt weer roerige tijden achter de rug, en ik hoop je nu weer wat vaker te zien. Dat betekend meestal dat het goed gaat namelijk :-)

Knuffel en een goed w-end.
PS, de linken die je me mailde heb ik al wel een beetje belezen!

Martha zei

Haha, een half jaar en dan al een terugblik. Wat vliegt de tijd, de ambtenarij blijft bezig hoor ook al is ze hier niet meer als eerste. Hoe gaat het met je blogbezoeken? Je hebt vast heel wat achterstallig leeswerk ;-)
Doe het maar lekker rustig aan hoor. Liefs van je zusje X

geertje zei

Er klinkt flink wat enthousiasme door in je plannetjes! Leuk! Hoop dat het allemaal lukt, maar de voorpret is minstens zo goed!

hanscke zei

Waar blijft gij, laat ons even weten of alles lukt en naar wens gaat.

Soofy zei

@ Hanscke, Alice, Marjolijn,Me!, Redstar, Mikelodeon en Geertje. "waar blijft gij" stond bovenaan in mijn mailbox en het trof mij. Ik zal een blogje maken als antwoord op de reacties

Soofy zei

@ Alice, idd veel goed nieuws, maar ik moet er nog wel doorheen.
Ik hoop binnenkort bij je te lezen. Ik hoop dat je wat moois hebt:-)))

@ Marjolijn, dapper ding, het moet toch hier en daar pijnlijk voor je zijn door wat je bij me leest.
Ik heb veel respect voor je en neem je wensen speciaal ter harte lieverd.

@ Me!, binnenkort lees ik weer bij je. Iig lees ik, vroeg of laat, en bekijk je foto's. En ik denk aan je virtuele kaarsje :-)

@ Lieve John, wat is mijn RSS? Ik dacht dat je alleen een nieuw toetsenbord had?
Ik heb me inderdaad voorlopig ff bijgelezen bij jou. De fam. moet je goed gedaan hebben ;-)
En dat was een fijne knuffel :-))

@ Mikelodeon, ik ben heeeel erg achterstallig zus, maar ik haal het allemaal in. We'll keep in touch and I love you

@ Geertje, je woordkeus is ietwat wonderlijk, maar ja, je bent een taalkunstenares. En poezenliefhebber! En mede positief . Fijn ;-))

@ Hanscke, ik hoop dra over je voet en verdere wel en wee te lezen. Tja, en verder: je weet hoe je korte commentaar me 'gepakt' heeft. Dank!

plato zei

Ja, pijnvrij is wel heel belangrijk. Want dan kun je tenminste door. Je bent op de goede weg zo te lezen. Ik wens je toe dat je dat vast kan houden, dapper mens dat je dr bent!!

Ha, er is nog een logje. En dat ga ik nu lekker lezen.