woensdag 11 maart 2009

drempel

Op je ouwe dag (:-)) nog zoveel nieuwigheid beleven...
Nou ja, echt veel niet maar echt nieuw wel!
Vandaag heb ik gewebcamd. Jawel! Met mijn nieuwe schoondochter nog wel. MSN is zowiezo iets nieuws voor me, waarvan ik alle ins en outs nog niet helder heb, en nu is daar de camera bijgekomen. "Hoe kom ik op zijn voordeligst uit" zal de laatste van mijn vragen zijn, want we blijven wel vrouw natuurlijk. Dat het gelukt is snap ik niet zo goed, maar de ervaring van mijn schoondochter zal me erdoorheen gesleept hebben. Toch durf ik te beweren dat het simpel is: een kind kan de was doen. Niet eens tot mijn verrassing zie ik dat je er ook kunt bellen: werkelijkheid geworden Enterprise toestandje. Nix SF. Dat bellen zal wel nodig zijn als je niet tegen echo kunt. Heb ik dan nog vragen afgezien van die allerlaatste? Nou nee, constateer ik nu tevreden. Er valt niets te snappen. Je moet gewoon doen ;-o
Vandaag ben ik een kind van deze tijd geworden...
een mooiere verjongingskuur is er niet hahahaha

12 opmerkingen:

Martha zei

hee soofy en dat alles zonder ondergetekende, uw trouwe steun en toeverlaat. Ik ben trots op je :-)en hoop je binnenkort via msn te 'spreken'

Anoniem zei

Zo heb ik al eens een mp3 spelertje gekocht, puur en alleen om het te leren. Bijscholing in de nieuwe tijd noem ik dat.

John zei

Gewoon doen is het beste ;)

Sjoerd zei

Het wordt nog eens wat met jou, straks kun je nog in de ICT komen werken en mij helpen....

Anoniem zei

GEWELDIG....!!!!!
Lekker doorgaan met alles.

Anoniem zei

Ik was 48 en erg verliefd... op iemand die wat jonger was haha... en die zei opeens op een dag dat ik ergens op moest klikken... en daar zag ik hem!! LIVE! Wat spannend! Dus tja, toen ben ik ook maar naar de Kijkshop gegaan en daar zo'n eenogig kopje aangeschaft. Zelf aangesloten! Zei ik tegen m'n liefje: verrassing!!!
Die verkering is nu 4 jaar geleden, maar ik heb de cam nog steeds en gebruik hem zo nu en dan.

Leuk he, Soofy, de nieuwe tijd!

Anoniem zei

@ Geertje, leuk verhaal! Ik vind alles wel leuk hier als het goed draait. Ik hen blijkbaar net Mikelodeon eruitgegooid hahaha

@ Hanscke, er zijn alleen al zoveel afkortingen tegenwoordig... waar is het bos?

@ Me!, ik neem je aanbod aan :-))

Martha zei

@ Soofy; nou daar ben ik dan mooi mee, èn op werkvlak èn op familievlak uitgerangeerd...

Anoniem zei

@ Mikelodeon, ik moest ff nadenken wat ik bij Geertje ook al weer bedoelde... Maar ik ben ons MSN-contact kwijt en jij bent de enige zie dat kan herstellen. Hoezo uitgerangeerd? :-D

Anoniem zei

Geweldig Soofy, je bent me al voorbijgestreefd. ;-)

John zei

Gewoon doen is het beste ;)
Het was een positieve reactie van mijn kant.
Van fouten maken kun je leren is wat ik altijd zeg.

Gewoon doen dus..

Anoniem zei

@ Redstar, het betrof hier een simpel probleempje. Inmiddels loop ik weer tegen hetzelfde op als indertijd met die gravatar die ik niet kon downloaden. Ik moet nu een adres (dat niet reageert op aanklikken) in mijn browser knippen en plakken....
Verder gaat alles goed hier ;-P