dinsdag 31 maart 2009

perspectieven

Dat ik het nou toch zo druk moet hebben, en dat op mijn leeftijd... Gelukkig maar dat ik mezelf 'alsof in de FUT beschouw'. Ik heb de tijd. Sterker nog, ik neem de tijd.
Waarvoor?
Nog heel even niet voor het blog waarvoor ik ben uitgedaagd door Mikelodeon. Ook nog even niet om een nieuwe gravatar te zoeken -want ik wil eigenlijk nog steeds mijn oude terug, Martha, *blink*- althans voor een poosje. Hoewel de push door de brouwsels van Me! en Redstar :-( wel ietsiepietsie oploopt. Grijns De glas-in-lood cursus heb ik maar tot het volgend seizoen vooruitgeschoven en wat blijft staan zijn: het perfectioneren van het webcammen en het zetten van foto's op mijn log ter verluchtiging. Haha, en dat laatste wisten jullie nog niet!
Waar ben ik dan zo druk mee?
Steekwoord "Akashakroniek" (wie heeft er ff naar gekeken?) en nieuw!!!!!!!!!!!! De Germaanse biologische natuurwetten. Van het laatste kreeg ik een Antoinette Hertsenberg schorpioenenstaartje mee van TV-programma "Radar". Ik had van het onderwerp nog nooit gehoord, maar omdat ik de alternatieve vertegenwoordiger ervan alleen maar mentaal positief wilde ondersteunen tegen de giftig gekleurde 'vragen' van haar, bleef ik kijken en was ik desondanks praktisch direct geboeid. Toen de bestookte geinterviewde haar ook nog terecht (en ik kan dat dubbel zo goed beoordelen) met de mond vol tanden liet staan, was voor mij het pleit beslist: hier ga ik meer van weten. Want: kan ik dan toch nog uit deze hopeloze ziektesituatie komen? (Ja lezers, ik ben ernstig ziek!)
Er is dus werk aan de winkel. En voor jouw eigen bestwil, blogger die dit leest, adviseer ik, je eens in deze site te verdiepen. Doe er je voordeel mee :-))

Ik hoop dat vandaag ook gedaan te hebben met mijn belastingaangifte. Dat zit er weer op voor een jaartje. PFFFFF ;-P

26 opmerkingen:

John zei

Ik heb een berg opgezocht over de Germaanse biologische natuurwetten. Net voor ik deze reactie gaf heb ik mijzelf er een klein beetje in verdiept.

Interessante materie om te lezen, en ik kan me wel in een deel er van vinden. We zijn zeker te ver van ons eigen instinct afgeraakt, en iets intellectueel oplossen zijn we niet altijd even goed in als mens.

Gravatar gravatar :-D

Soofy zei

@ Redstar, lekker om zo te lachen op de late avond... be patience...
Maarruh wat vind je ervan? Je moet wel onderscheid maken tussen aandoeningen en ongelukken, das een wereld van verschil!!! Doe je best, prik eens door wat door te prikken valt: er staan opmerkelijke feiten (?) op die site

Terrebel zei

Probeer eens http://en.gravatar.com: Foto'tje uploaden, bijknippen en c'est tout!

En inderdaad moeten velen opnieuw beter leren luisteren naar hun lichaam. Dat kan ons veel vertellen.

Over welke link hebben jullie het?

Terrebel zei

@Soofy: Jij (en Redstar ook, meen ik) verwees naar een site over die Germaanse biologische natuurwetten. Zou er graag meer over lezen.

Soofy zei

@ Terrebel, Heel gemakkelijk: google: germaans biologische natuurwetten. Door dokter Hamer. Et Voila! Lees en verbaas je... en wees positief liefst, maar kritisch!

plato zei

Ik heb het te druk met reizen naar en van België om nog meer websites te bekijken. Mijn belastingformulier heb ik inmiddels al de deur uit. Maar de tuin is nog een puinhoop. Dus voorlopig dingen zat om te doen.

Ik lees hier wel hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Min zei

Hallo Soofy!
Net als Plato heb ik de belastingaangifte gedaan en ben ik druk om wat ballast in de tuin te verwijderen.
Maar vorig jaar dacht ik te negatief over het verloop van mijn ziekteproces, dat blijkt nu wel.

Alice zei

Waar je het al niet druk mee kan hebben, maar maak je ook niet weer te druk, het wordt mooi weer, dus even in de tuin zitten moet kunnen.

Geniet maar even :)

marjolijn zei

Fijn dat die belastingen op tijd de deur uit zijn, dat scheelt een hoop kopzorg.
Fijne avond nog, meis.

Martha zei

ow, soofy, wil je je ouwe sus nou ook nog laten googlen? Wees lief en maak de volgende keer even een linkje in de tekst voor de verwende blogger ;-)

Ik ben wel blij te lezen dat je weer wat passie vertoont, nog niet geheel op het vlak waar je blijkbaar nog meer hints voor nodig hebt maar ok, ik voel passie ;-)

filosofietje zei

Ik zit al op de site.. en dacht ineens, wacht ff nou. Eérst reageren want anders komt er weer niks van. Dan kom ik weer vast te zitten in het gesurf op Google.

Dus bij deze :o)
Eigenlijk geen echte reactie dus maar dat komt omdat je me nieuwsgierig hebt gemaakt. Ik wil NU weten wat de germaanse biologische natuurwetten inhouden!

fijne avond!

Renesmurf zei

Ik zeg altijd maar zo, hoop doet leven! En waar een wil is is een weg, wie zoekt zal vinden.
En zonder hoop geen leven.

Soofy zei

@ Plaat, je bent geexcuseerd, wij allen die die aangifte op tijd de deur uit hebben gedaan zijn toe aan ontspanning in de tuin :-)

Sjoerd zei

Avatar een uitdaging, gewoon in de spiegel kijken...

Soofy zei

@ Min, ik begrijp je niet zo goed... soms ben je een beetje 'waterig' en drup je tussen de vingers door... Heb ik jouw ziekteproces gemist misschien? En wat bedoel je met "negatief" en "blijkt nu wel "? Neem plaats op een zandbankje... :)

Soofy zei

@ Alice, ik heb al heerlijke zonuurtjes gehad, dat is zogenaamd goed voor de vitamine D hahaha

Soofy zei

@ Marjolijn, dat wens ik jou ook X Marieke

Soofy zei

@ Mikelodeon, ik heb al eerder beseft dat ik zulks hoognodig moet leren. Wordt aan gewerkt, Redstar wacht wel ;-P
Tja, en Plato is natuurlijk hEt grote voorbeeld van passie... misschien zijn er mogelijkheden bij de paralympicscootmobielendans ;-D

Soofy zei

@ Filo, dit onderwerp verdient de aandacht!!! Ik ben er zelf nog niet helemaal precies achter, die site leest niet gemakkelijk, en heeft zeker ook tijd en inderdaad, meer gegoogle nodig. Maar NU kan ik je ff (nog) niet helpen :-(

Soofy zei

@ Renesmurf, dat heb je briljant gesmurft ;-)))

Soofy zei

@ Me! Ik ga eerst kijken wat die avatarwereld mij te bieden heeft als het *blink*je naar Mikelodeon niet helpt.
Bovendien is mijn portret al te zien... ik begrijp dat dat hahaha niet genoeg is!

Truus(depetvan) zei

Dit gaat me een beetje boven mijn petje Soofy. Ik kom af en toe wel even lezen hier. ;-)
Onze belastingaangifte is vorige week de deur uitgegaan en we hebben vandaag heerlijk in de tuin gezeten. :-)

Anoniem zei

Vorig jaar ben ik bijna een jaar bezig geweest om van stress klachten te herstellen. Gelukkig zie ik nu meer perspectieven en heb ik ook meer geduld.

Min met laptop.

Soofy zei

@ Truus, ik lees mijn blog nog weer eens over en ik begrijp dat het boven iemands pet kan gaan...

@ Min, het kijkt me dat je inmiddels je hoofd beter boven water weet te houden. :-)

geertje zei

Hoi Soofy, ik vind alles waar een mens baat bij heeft, wat voor theorieen dan ook, goed. Maar zodra het een dogma wordt en/of heilig vind ik het niet meer goed. Verdiep je erin, maar zink er niet in. Zelfs Boedha zei: neem niet alles aan wat ik zeg.

Ik ga eens googlen, maar ik weet nu al dat er wat waars in zal zitten: meestal zit overal namelijk wel wat waars in...

Soofy zei

@ Geertje, ware woorden. Ik verlies me nergens (meer) in. Feit voor mij: de reguliere geneeskunst over het geheel genomen, geneest niet, doch onderdrukt. Dat heeft zijn prijs. Dus zoek ik alternatieven, buiten het "reguliere" zogezeid, Geen kritischer mensch dan ik...