maandag 27 april 2009

hoelang is lang

Ik ben aan het afkicken van de morfine. Een goede zaak. Maar het neemt ff tijd.
't is niet makkelijk, maar wel te doen. Het omhelst een heleboel...
Al eerder verklaarde ik geen "zwever" te zijn. Ik ben iemand van het aquariustijdperk, met een restje "vissen" in mijn bloed. Geinteresseerden vinden genoeg van hun gading hierover. Zoek onder " Witte broederschap" als je wilt en doe er je voordeel mee. Er zijn nog andere sites waarover ik misschien nog bericht.
Tot spoedig! :-/

8 opmerkingen:

Terrebel zei

Je behoeft geen "zwever" te zijn om uit elk soort "geloof" te halen waar jij het best mee uit de voeten kunt.

marjolijn zei

Kalm aan meis, dan breekt het lijntje niet.
Goede moed hé!!

Martha zei

"Hoelang is een Chinees" Dat was een grapje vroeger...

Ik vind je dapper zus en ben benieuwd wat je voor de morfine in de plaats gaat nemen. Krijg je begeleiding of heb je je eigen plan getrokken?
Liefs, M

Sjoerd zei

Afkicken is nooit makkelijk, sterkte meid.

John zei

Afkicken is goed. Heeft niets met zweven te maken. Ik wens je veel sterkte met het verloop van de periode die je nodig hebt!

Plato zei

Ik wens je sterkte Soof. En ik wens ook dat het je gaat lukken. Knap dat je er over schrijft.

Truus(depetvan) zei

Sterkte met het afkicken Soofy.

Soofy zei

@ lieve allemaal en speciaal mijn zusje: ik ben blij met je support. Ik zou willen weer open te staan voor vrolijke verhalen. Maar die zullen zeker weer komen. Heb geduld! heb ik ook :-))