dinsdag 14 april 2009

update

De huisarts is geweest en bevestigt dat bijna zeker de medicatie de oorzaak is van de falende wervel.
Toch moet ik met inname van het 1/3e hormoontje doorgaan, ik zou binnen de kortste keren anders weer 40 kilo of minder gaan wegen. De wervel is te behandelen, maar pijnbestrijding voor de 3 oude breuken blijft, en neemt bovendien de ergste klachten van de nieuwe weg. Behandeling is dus niet aan de orde. Goed nieuws toch?

Ik ga nu eens kijken wat jullie te melden hebben ;-)

9 opmerkingen:

Terrebel zei

Yep. Medicijnen kunnen een mens behoorlijk ziek maken.

Sjoerd zei

Sommige artsen hadden nooit arts moeten worden. Vroeger was het een missie, nu een beroep.

marjolijn zei

Ja, soms moet je uit twee kwade de beste kiezen....!!
Hoop dat je toch van het mooie weer kunt genieten.

John zei

Ik zei het van de week al. Vaak maken medicijnen meer kappot als dat ze betermaken (ik zei het met andere woorden geloof ik)

Ik ben er van overtuigd dat men ook vaak medicijen gewoon op de markt gooit om ze uit te testen.

Of ze nemen het risico dat bij zoveel $ de medicatie een negatief reslutaat zullen boeken. In een zak friet mag tenslotte ook 2 % textuur zitten :-D

Martha zei

Je blijft er zelf aardig opgewekt onder. Ik moet het nog even tot me door laten dringen geloof ik...

geertje zei

Ben het eens met Redstar. Sterkte Soofy. En net als Mike heb ik er bewondering voor dat je zo positief bent.

Truus(depetvan) zei

Hallo Soofy, ik heb nog niet alles gelezen hier...
Ik heb wel eens gehoord dat bepaalde medicijnen je botten brozer maken (osteoperose veroorzaken dus). :-(
OT Mijn katten gaan niet mee naar de caravan. Dat is te veel stress voor ze.

Plato zei

Tjonge, dat is goed nieuws. Heb je hem hartelijk bedankt en hem daarna in de neus gebeten?

Soofy zei

@ Plaat, ik wou wel, maar tja, het is een vrouw hahaha